Maarten Dijkman

Maarten Dijkman

Maarten heeft voor mij een hele mooie website gemaakt en heeft van 2 ideeën een heel mooi en gaaf logo ontworpen waar in ontzettend trots op ben! De communicatie verliep ook heel soepel . Ik kon gewoon wat veranderingen die ik wilde maken doorgeven en een dag later was het al aangepast. Zeer tevreden met het eindresultaat dankjewel Maarten🤩